!

Idag är det Babysim igen =) Min kusin ska med oxå ..

Helgen har vart rätt lugn, har vart med stefan till örebro i lördags, sen ville han till min kusin o kolla hennes bäbis, så vi gick dit på fika, sen vidare till Danne som bor granne med henne ! Kvällen var lugn..

Och igår va de lugn dag oxå, han var till sin mormor och jag till Ina och hämtade flyttkartonger !
Sen var jag till mina fastrar,Utan Linnéa, de blir såå besvikna då.. Men men , behöver lite tid själv oxå !

Måste erkänna att jag redan fyllt 3 flyttkartonger ! haha Tidigt men, var ju bara tvungen när jag  ändå hade de hemma.. Men tömde bara bokhyllan..
Sen storstäda jag vårt sovrum. herreguud vad mycket kläder 3 pers kan ha !!

Aja.
Älskar Linnéa mest av allt, Mammas&pappas solstråle ! <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0