Baka

Baka baka liten kaka !
Japp, ska baka en liten kladdkaka idag, Stefan o nyström ville ha, så då slänger jag ihop en, e ju så gott o så smidigt !
o ta damsugarvalsen oxå !

Sen ska jag hämta pappa, eller ja, först kommer nog celina ! :D
Tror de ska sova här, nyström sov här inatt !
Sen ska jag ju hämta pappa, han har vart på kryssning !

Medans jag är i degerfors åker jag nog förbi farfars grav oxå o lägger en blomma !

Linnéa blir förästen 7 månader idag !!!! Vilken stor tjej hon är !!
Tänk vad FORT tiden går när man har en liten, 7 månader som gravid var ju en evighet !!

Kommentarer
Postat av: Erika

Oj vad fort det går, tkr inte det är länge sen man läste att du hade fått en liten dotter:)Grattis på 7 månaders dagen:)

2008-09-13 @ 12:38:54
URL: http://minimini.blogg.se/
Postat av: Ina

Grattis lilla snutt =)

2008-09-14 @ 19:38:12

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0