as söt

Hihi, Linnéa är så söt, hon har lärt sg vinka, eller ja, håller¨på o lära sig !

Idag har Lollo vart här en sväng, satt o söla en massa, sen kommer mandiz o nicco, medans roobban skulle på hockey, så ja skicka iväg Stefan oxå på hockey, han vart super glad ! :D

BVC igår då, hon vägde 8425 och var 71.5 lång, så hon hade bara gått upp 300 g, men det var ganska normalt, lite för lite, men för lite för att prata om tyckte BVC, vi ska fortsätta mata som vi gör !
Hon gör väl antagligen av med allt så vild som hon är !!

Packade inte igår heller, utan de gjorde jag imorse istället, var dock inte mkt o packa !
igår var vi till faster T och sen vidare till faster A !!

japp, hade väl inget mer o berätta, ska väl göra oss lite käk nu !
gjorde om min blogg oxå, hade inget annat för mig, så jag ändrade ttema: :D

2 Veckor kvar tills vi får nyckeln :D
Älskar min underbara familj <3
Idag firar Stefan o jag 2 ½ år tillsammans oxå =)


Kommentarer
Postat av: Annakarin

Grattis :)

2008-09-17 @ 16:28:59
Postat av: Celina

Det är ingenting mot vad jag gör.. ;)

Allt bra med dig vännen?

Puss

2008-09-19 @ 13:27:48
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: Celina

Aj då..

Om några veckor lär det ju bli. Beror ju lite på det där du vet..

Puss

2008-09-20 @ 13:32:32
URL: http://raow.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0