Lite uppdatering

Tes, lite mer skrvining nu !
har fortfarande inte fixat internet till vår dator, men har just nu lånat pappas bärbara dator för kvällen, eftersom Stefan har kompis här, o då skulle inte jag ha något allt att göra eftersom vi bara kopplat in en TV, o den ska de ju ha !

men men, vad har hänt i veckan ?!
Måndag -  Babysim, tog en prommenad till och från badhuset ! Skönt
Tisdag - Babycafé i bäggängen. det var trevligt att testa på nytt, tog även prommenad dit ! skönt det med !o gick förbi skolan på vägen hem , mycket uppskattat !
Onsdag - Va till farfars grav med Faster T och sen var vi hos amansa hela dagen !
torsdag- babycafé i sandivken, åkte buss dit för det började ösregna, men tog en lång Skön prommenad hem !
Fredag -  tog vi en prommenad till Lidl, skönt  de oxå !
Har verkligen kommit på att det är underbart att gå !!! Behöver bara tänka på att äta rätt nu !

Hmm, ja annars händer det inte mkt alls, eller jo, full fart är det ju här hemma med Linnéa, Vår underbara tjej !
Hon har börjat försöka forma till orden ibland hon säger   Mamamamammmmaa och papapppaaa och även blaabla, dahdaha.. aaa, så¨många olika ljud hela tiden, kommer på nytt jämt !

Linnéa har fått en tand!! Ingen rolig vecka alla !

Kanske uppdaterar senare igen, MEN, det är  så himla skönt utan dator och internet hemma, jag saknar faktiskt inte internet allt, fast visst, man behöver ju de ibland för att få info.. men Ack så skönt det är utan !!

Har lagt märke till en sak nu, vad många gånger jag har skrivit Skönt i detta blogginlägg  haha

Älskar min familj mest av allt ! <3

Kommentarer
Postat av: Celina

2008-10-14 @ 09:25:20
Postat av: Celina

Nu tycker jag att det var aldelles för länge sedan som vi sågs.. =(

2008-10-14 @ 09:27:22
URL: http://raow.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0