internet

funkar nu på vår dator igen =)
så nu kan jag komma  igång lite mer med bloggandet !

Igår var vi på sista babysimmet, Stefan tog Ledigt och följde med  Väldigt uppskattat !

Idag är Linnéa sjuk, hon har inte sovit bra på 2 nätter, natten till igår var hon vakn mellan 00-02:30 och inatt mellan 1-2..
Nä hon precis somnar så börjar hon hosta och snora.. Jätte jobbigt, men hon är pigg o så när hon är vaken,
Det är bara jobbigt för henne att sova !
Så idag blire hemma dag, och ta en prommenad baraa, för frisk luft är ju viktigt !

Kommentarer
Postat av: Celina

2008-10-14 @ 10:11:41
Postat av: Celina

Haha! Nu var det andra gången som jag råkade skicka iväg idag fast jag inte var färdig :P



Men det blir ju sjukt roligt =D Det är ju bara två veckor kvar tills det är november.. Jag lär ju åka någon helg nu ganska snart.. Kanske om 2-3 veckor..



Kram

2008-10-14 @ 10:13:09
URL: http://raow.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0