fotograf

Idag gick Mirre, jag, filippa och Linnéa till öppna förskolan i sandviken - duktigt av oss
Dit kom fotografen. Linnéa såg mest ut som ett fån, riktigt svårflirtad var hon verkligen, men tillslut kom det nått leénde iaf ! så hoppas bilderna vart bra, men de förståss, blir ju alltid bra bilder på min snutt !
sen tog vi bild på både Linnéa och filippa, Båda var riktigt svårflirtade.. Vilka damer vi har! hehe

Sen Stannade Linnéa och jag kvar på öppna förskolan o lekte en sväng, Mirre och filippa gick hem, för mirre var hes!
Sen nu så har linnéa sovit i ca 2 timmar, men ska gå o väcka på henne snart, fast de blir inge mer sovande för henne sen idag.. hehe

Ska berätta lite om gårdagen i örebro vad vi köpte

Ikea
toaborste
hallmatta   5 kronor, ett riktigt fynd
2 lampor till hallen
krokar till köket
elkontakter eller nåt sånt
stekpanna

Galnegunnar

massa tvål,
schampoo
balsam
Lekkorg till Linnéas leksaker
toblerone
ett ljusfat

Siba
Borrsaker till nåt

toys`rus
Julklapp!

Har även suttit nu och kollar pålite barnmats recept, är ju som att göra mat åt oss ju bvara det att man inte saltar mer eller mindre!
Kommer tjäna massa pengar på att göra egen mat, och det är ju så enkelt !

Älskar min familj mest av allt ! <3

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Det blev en del inhandlat :P

2008-10-20 @ 17:09:19
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0