Vad här hänt ?

Ja precis, vad har hänt dena vecka då jag inte bloggat !
Har vart i degerfors 2 ggr, måndag och tisdag, ätiti hos pappa båda dagarna, mat som är jätte gott, tisdagen åt vi korvsoppa och på onsdagen regnbåge ! muumms så gott!

Linnéa ville inte sova natten till onsdag, hon va vaken mellan 1-4:30.. Mycket jobbigt för oss, men det ordnade sig ändå.
Linnéa har varit äldigt knävlig med både mat och mage nu i en vecka, men de börjar nog o reda till sig nu..
Hon har knappt velat ätit någonting..Så det har vart lite jobbigt, men hon har ju verkat må bra ändå, förutom att hon prutat mycket och bajsat 3 ggr om dagen..

Och ja just ja, hände en skit kul sak hemma i förrgår.. Haha..
Jag är ju den enda i vårt hushåll som dricker saft, så när jag ställde in saften i kylskåpet ställde jag antagligen för nära kanten, så hantaget på kannan hade fastnat i kylskåpsdörrens fack, så när Stefan öppnade kylen så fick han en hel saftkanna över sig.. hahha,, det var blött i hela köket, och hela Stefan var blöt ! haha.Han har iaf lagopmt glad til en början, men sen blev dt ju en kul grej !. Tur att inte Linnéa  va där under !

Nää, nu ska jag gå och diska, sen när Linnéa vaknar så ska vi gå till stan och köpa en liten present från henne till Stefan de e ju farsdag på söndag!

Ska svara på någon blankett jag fick hem idag om amning.. Vette tusan vad !!

ha det gott!
Älskar min familj <3

Kommentarer
Postat av: C

Hihi, kan förstå att han var förbannad men det är sånt man skrattar åt då det är över =) Jag saknar er!

Krams

2008-11-07 @ 09:58:09
Postat av: Sussie

Hihi, aa verkligen !



Vem är C ? A:s mamma ?!

Kram

2008-11-07 @ 11:16:05
URL: http://mammasussie89.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0