Trist

Väldigt trist att byxorna jag köpte igår va för små till Linnéa, eller ja inte försmå, men dom var perfetka, men skulle växa ut dom när som helst... Så de va tråkigt, jag som tittat på dom i affären några gånger, och när vi gick dit idag för att byta dom så fanns dom inte i större stolek, alltså strl 80 ! Så ska dit om någon vecka igen o se om de fått in nya, för de hade fått massa varor idag de inte plockat upp än !
Hjälp, inte länge sen man handlade 56 till henne ju, imorgon blir hon hela 9 månader !


Annars idag så kommer min mamma och syster vid 16, Min syster ska även sova här inatt, så Stefan ska på hockey ikväll ! Så vi får väl se vad syss o ja hittar på, sitter väl antagligen o bubblar skit !
Imorgon ska jag till komvux på möte oxå spännande och se vad de säger där ! Hehe..

Älskar min familj <3

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Ingen fara :P jag pysslade ändå med en massa :) Det är bara att ringa en annan dag om inte annat :P

2008-11-12 @ 16:11:38
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas de går bra i morgon på komvux. Det är riktigt roligt att plugga där. Man får ta så mycke ansvar själv o bestämma mycke själv över va man vill göra o när man vill göra de. :-)



Kommentera gärna min blogg me ;)

Roligare o logga in o läsa då.

Har ca. 10-20 st /dag som läser men ingen kommenterar. :P



Kram kram ta hand om dig o familjen.

2008-11-12 @ 18:28:55
URL: http://liselle.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, Neeje, dom som bor där nu har ju såklart sina möbler där nu..

2008-11-12 @ 18:36:01
Postat av: Anonym

2008-11-12 @ 19:00:43
Postat av: Anonym

har vart på öppna en gång baby cafe ???



du jag var inte med barn men nu blev jag ju nästan besviken istället :P

kram

2008-11-12 @ 19:01:27

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0