Sov bra !

Linnéa sov alldeles utmärkt i sitt rum inatt, va väldgt skönt !
Jag vaknade 2 ggr, ( en gång i onödan) o en gång stoppade jag nappen i munnen,
hon vaknade 6:40 imorse,hörde i "barnvakten" att hon vaknade, men jag hörde tydligt henne utan den oxå, men iaf så lät jag henne vara i hennes rum ensam innan Stefan gick upp, och hon satt och pratade och gosade med sin nallle bön och märkte typ inte att vi inte var hos henne, eller så brydde hon sig inte.. Så duktig är hon !
Hoppas den här natten oxå går bra ! Stefan håller på och nattar henne nu !

Annars idag hare vart full rulle typ, åkte till öppna förskloan i morse sen va vi där ett tag och åkte sedanhem med mirre o filippa, sen direkt kom min syster hem, då åkte vi till vår kusin M o hennes lilla Bäbis, se tog vi en prommenad hem - Skönt Ca 45 Min !
När vi kom hem lagade jag mat, hemma gjord potaismos och köttbullat.. Gottgott !
Imorgon ska vi till degerfors, så min syster ska sova här inatt igen !

Vi blev även bjudna hem till Nyström och Celina över nyår, trelvigt, hoppas verkligen att vi kommer iväg, skulle vara skönt och mycket trevligt =)

Ha de gott
Älskar min familj <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja precis :)

2008-11-17 @ 21:11:20
URL: http://brunettempan.blogg.se/
Postat av: Bea

Härligt och höra att allt är bra :) jorå, det är bra, lite stressigt nu med alla prov nu på slutet, men annars lugnt ;D

nej, jag tror inte det.. ditt nr, please? ;)

Ja, det hade varit jättetrevligt med lite besök, men ni är välkomna en annan gång :)

Kramar

2008-11-18 @ 22:10:02
URL: http://trize.blogg.se/
Postat av: Sandra

Är hon duktig som sover i sutt eget rum... kramizzz

2008-11-19 @ 09:39:36
URL: http://mammasandra.webblogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0