Så himla trisst !

Kommer fortfarande fram ett kryss högst upp i vänsrta hörnet när jag ska se hur många som läst min blogg !
Har inte kunnat sett på över en vecka, säkert 2, änå har vi installerat om datorn (inte på grund av det), har testat i både mozilla och internet explorer. Men det går bara inte ! Så sorgligt !

Inga bilder har vi på datorn heller så man kan titta på min snutt !
Idag har vi typ inte gjrt mkt, vaknade,gick syss o jag o köpte färsktbröd på bageriet som vi har i vårt hus ! sen börja vi tvätta vid 10, sen somna jag strac efter halv 1 o vakna vid 20 över, men orkade inte gå upp då, så Linnéa o jag sov till halv 4 ! haha.. sömntutor, jag har haft riktigt ont i huvudet !
När vi vaknade så åkte vi till degerfors och böt bildskärm med min snälla pappa, så nu har vi plattskärm till datorn oxå ! gottans de ! Sen åkte vi vidare till Ica maxi i kristinehamn, tycker väldigt mkt om den affären (tur att jag bor 50 meter, om äns det, till nya Ica maxi de ska byga här i kga) iaf så köpte vi en lära-gå-vagn till Linnéa, hon tycker ju så mycket om att gå med den på öppna, så då fick hon en hem oxå, kostade bara 200 kr, o de e ändå en BRIO vagn !

O Stefab är så där lagomt tråkig idag och kollar på dansbandskampen på tv.. Inget jag gillar direkt ..

Ha det gott !
Älskar min familj <3

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Hahah det gör morsan och farsan oxå :P

2008-11-15 @ 21:32:21
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: C

Maila till admin (blogg.se eller liknande). När jag var inne på din blogg nu ikväll så kunde man inte skriva kommentarer eller något alls :S Det gick bara att se det senaste inlägget. Fanns inga kategorier eller någon rullista. Skitkonstigt för jag uppdaterade flera gånger och öppnade nya internet sidor men det fungerade inte..

2008-11-15 @ 23:36:11
URL: http://raow.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0