Kul

Har försökt och tagit lite bilder idag som vi tänkt och skicka iväg som julkort på Linnéa !
Men hur gick de ?
Va ju inte det lättaste precis !!



Vi kryper iväg, Inge kul o sitta still ju !



Hmm, konstig sak de där som sitter brevid mig, Äre en sån som ska skrämma mig på jul?


Knappast, vi tästar om den är ätbar istället!


Ähh, vi kryper igen..


Nu orkar jag verkligen inte mer !!!!

Och många fler goabilder fick man, men fick tillslut en bra bild !



Go ungen Min !!!!

Sussie har vart grumt upprörd ikväll! Hade tvättid
Hade dock tvättat klart, men vart grymt arg när jag kommer ner och ser att någon har plockat ur vår tvätt och lagt in sin, i båda maskinerna !
Skrev en lapp om att jag väntade på att Min sambo skulle komma hem så att vi fick tvätta hans arbetskläder, men att vi nu får vänta en vecka, kanske två !! Upprörd!!!! Skrev även att de skulle läsa reglerna för tvättstugan !!!

Ha de gott
Älskar vår underbart Goa tjej !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!! Bara bra med oss.. själva?? Har varit otroligt mycket den senaste tiden så har inte hunnit med babycafét tyvärr.. Kram**

2008-12-01 @ 16:12:06
Postat av: erika

hehe tack:) han har flyttat nu. vad söt hon är eran dotter:) kram

2008-12-01 @ 22:03:27
URL: http://minimini.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0