gokväll !

har hänt sen sist ja skrev ?=! Jo ganska mkt, eller ja inte så himla, men EN kuslig/rolig sak här hänt ! ska berätta sen !

Igår kom AK och hälsade på en sväng bara sådär.. Mycket trevligt =)
Sen åkte jag och hämtade Celina i örebro, svärmor va barnvakt.
Idag var Celina och jag i örebro, handlade lite barnkläder och julklappar !
Sen har jag julpyntat lite här hemma. Så mysigt när de e mörkt ute och ha julsakerna framme, inte för att vi har så mycket, men de lilla vi har är iaf mysigt !
Nu sitter Danne här, sen kommer Nystörm och Celina och ska sova här inatt igen ! Celina o jag ska nog dricka varsin gin!
LInnéa är inte frisk heller än, men mycket piggare!

Den kusliga saken då..
Celina och jag satt och väntade på att våra grabbar skulle komma hem från hockey och degerfors, så då hade inte jag låst dören efter att svärmor gick eftersom dom snart skulle komma..
Så hörde vi att det gick i dörren, då man självklart tror att det ör grabbarna som kommer, men jag tänkte att det kunde inte gått så fort, och att det lät väldigt tyst när de kom in (annars brukar de ju låta när de tar av och prasslar med jackorna) så då reste jag mig och tänkte titta vad de e frågan om, så när jag går och tittar mor hallen så kommer det en tjej emot mig, med bestämda stef jag bar "vem är du?" 
Vad tänker man när det kommer in en helt främmande människa genom dörren ?!
Hon undrade arg/förvirrat vart trapphuset var,
Jag bara de e ut genom dörren där iaf, hon gick först mot toan, sen vände hon sig om och går mot ytterdörren, sen ser hon Linnéas dörr, Hon bara " in här" Jag bara "nehe du där ligger min dotter och sover"
Sen gick hon ut genom ytterdörren och snurrade ett varv sen förklarade jag vart de va..
Gick sen in till Celina som satt på min soffa,, vi titta på varandra och började asgarva, sen vart vi typ allvarliga,  vi fattade verkligen ingenting.. Och gör det ännu inte
De va otäckt, Hon verkade helt påverkad av någonting, inte alkohol, men hon verka inte vara i sitt sinnesfullabruk!
Hon reagerad everkligen inte hller på att hon gått in till någon, eller att hon gått fel..
Jag hade ju undrat vart jag var och iaf bett om ursäkt, men hon verkade inte alls vara med , helt förvirrad! Riktigt otäckt va det... Så nu är vår dörr alltid låst ! Kunde ju lixsom vart vem som helst..

Älskar min familj <3


Kommentarer
Postat av: AK

Men fyy vad otäckt !! :S

2008-11-29 @ 20:51:43
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0