Glaaad!!!

SUSSIE= GLAD
Yes, vet ni allihopa, att jag kom in på kumvux, åh jag är så glad så jag bara vrålar av glädje typ, fick brev hem idag med posten !! tjoohooo !! Gladgladglad...Börjar på komvux den 13 januari !!!!

O varför är jag så extra glad för ? Jo för att kraven att få läsa de jag ska göra är 20 år, man får söka kurserna andra kalenderåret de året man fyller 20, o jag fyller i april, så jag skulle egentligen inte fått börja i september nästa år.. Men nu får jag börja i Januari för jag är ett litet "specialfall" sa han jag var och pratade med !
Är fördig USKA till Jul 2009 redan !!!!!!!!!!!!!! Sååå Happyyy!!!

Men till tråkiga nyheter !!!
Linnéa var jätte jobbig inatt, sen sov hon ändra till halv 9, sen när hon vakna har hon varti gör gnällig och brännhet !
Så jag tog tempen på henne, kraken har 39.6 i feber !!.. Så nu ligger hon och sover igen..
Så blir inge babycafé idag heller, å jag som tänkte gå dit idag.. Men men, bättre och vara hemma så hon blir frisk o kry min snutta ! Blir en pyjamasdag idag för oss !

Ha det gott,, !
Älskar min familj <3

Kommentarer
Postat av: Syster

Kul att du kom in på KomVux!

2008-11-27 @ 14:04:38
Postat av: AK

Vad härligt för dig !! ^^ Gud vad skönt :) Då har du ju din utbildning snart !! :)



Usch, kraken :( Får ta det lugnt med henne nu då... :(

2008-11-27 @ 14:39:49
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: erika

vad kul för dig:) vilka kurser ska du läsa? har också funderat påatt börja plugga, ska läsa upp några betyg.kram

2008-11-27 @ 18:32:41
URL: http://minimini.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis gumman! komvux är ju så satans roligt också!

O gött om 1 år o va klar! :D



Ohh lilla snuttan, hoppas hon blir frisk snart

2008-11-27 @ 22:47:04
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0