Dåligt

Medbloggande nu ett tag !
Men har väl inte hänt så mkt, i lördags var vi hela familjen på hockey (70-talisterna mot de nuvarande spelarna) Va kul, o linnéa var så söt i sina rosa hörselskydd ! Gullungen min =)
I söndags satt vi hos min faster T hela dagen för att Stefan o H skulle laga bilen !
I mmångad var vi på Öppna förskolan, sen till min mor på ljusparty, Linnéa var välidigt kinkig och gnällig då, vilket hon aldrig är annars !
I tisdags (igår) var vi på återträff med föräldra gruppen. mycket trevligt =).. Sin vidare till örebro med Faster A och Kusin J !
O idag då kom mirre o filippa på förmiddagen, sen var jag till tandläkaren, så hade min mamma Linnisen o gick på tstan och köpte en snygg trreöja tillhennes byxor jag köpte igår ! Köpte mig även en ny vinterjacka igår !

O vet ni ?! till Helgen kommer Celina.. Woohooo..
Ska även ha Chelsea här å, har inte haft henne på hur länge som hlst, så de ska bli naajs ! Sen innan Linnéa föddes

Nu ska jag ta min gullunge o bara busa gärnet! kanske skriver mer ikväll !

Kommentarer
Postat av: Celina

Wiiiihoo! Jippie! Det var sjuuuuukt länge sedan och nu får jag se din lägenhet - ännu mer wiiihooo! Jippie!



Krams

2008-11-26 @ 19:17:41
URL: http://raow.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0