dagen

Ja idag har de hänt mycket, eller ja inte mkt men lite iaf !
Va på skrotboa en sväng och upp till min faster A,sen till svärmor !

Sen när vi kom hem så kom mirre o micke o hälsade på..
Har även satt på spisskyddet idag !

Har flyttat Linnéas säng till eget rum idag, så inatt ska hon få sova ensam , spännande o se hur det går..
Men har lånat en "barnvakt"
Har lite separationsångest nu faktiskt, hon börjar bli stora tjejen ! Kommer kännas konstigt när jag vaknar o inte har henne i hennes säng bredvid  mig ! Önska oss lycka till !

O min telefon, jaa sådär 2 månader efter att micken gick sönder, vad kommer Stefan på då ? att ja kan ha handsfreen i.. Haha.. Så nu kan jag ha min telefon igen, känns helt underbart, guu vad jag har saknat den !!

Nää, nu ska vi gå o käka mat ! ha det got !

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0