Jobbigt men ack så najs!!

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Celina =)


Vad gjorde du kl 08 i morse?

Mat till Linnés


Vad gjorde du för 15 min sedan?
 
satt här:P

Det sista du sa högt?
gör de

Det senaste någon sa till dig:
Jag kan ju lägga mig med henne:P

Vad har du druckit idag?
Kaffe, saft

Vad var det senaste du åt?

Kekabpizza med pommes ..

Vad var det senaste du köpte?
 
massa på Ica Maxi

Vad är det för färg på din ytterdörr? 
Mörk trä..

Vad är det för väder hos dig nu?
soligt o skööönt!

Godaste glassmaken? 
Vanilj

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Njae

Sover du tungt?
Inte sen jag fick barn!


Drömmer du mardrömmar?

de händer

Trivs du med ditt jobb?

aaa

Favoritklädsel?
byxor o tröja.

Favoritlåt/mix just nu?
har ingen direkt!!


Vad ser du om du tittar till höger
?
yen tråkig vägg


Vad gör dig glad just nu?
att sommaren är här

Vad ska du göra härnäst? 
Bada med Linnéa 

Höger el vänsterhänt?
Höger.

Humör just nu? 
Snäll ???!

Favoritgodis?
Choklad

Kläder just nu? 
mjukbyxor o linne

Sommarplaner?
Dop, gå ner i vikt o käka glass o sola!

Hur många kuddar sover du med?
delar 6 med sambo 

Spelar du ngt instrument? 
Nääähää skulle inte tro de

Morgon eller nattmänniska? 
Både och!

Vad är viktigast för dig?
Min familj & vännerna.

Är du kittlig?
inte direkt

Snarkar du?
någon gång ibland

Stjärntecken? 
Vädur 

Äckligaste insekten?
alla!!!

Stökigt el välstädat!
Beror på vad osm menas med "välstädat" har bara städat kanske :P

Vad längtar du mest efter just nu? 
Förlovning om de nu blir nåt....o Dop!... 


Kommentarer
Postat av: Celina

Vad söt! =) gillade den första, hihi

2008-05-11 @ 22:01:58
URL: http://raow.blogg.se

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0