helgen

aaah, inte en lugn stund känns de som ;)
I lördags vaj ag i dfs heeelaa dagen, först va jag hos AK och fikade o hälsade på..
sen åkte jag till min pappa o va där hela kvällen typ,
för pappas kompis o hans brud från gbg ville se min vackra dotter =)

så vi grillade o åt, jätte gott!!
Rosa är jätte dktig o laga mat, massa kyrdoor precis som mig!!

I söndags va vi till örebro, svärmora ville dit så vi åkte med henne..
eller rättare sagt, hon åkte med oss...
Va
på Ikea o köpte:
spjälskydd till Linnás säng (hade inte de ja ville ha =(  )
En illgrön handduk till Linnéa
skummgummi till våran säng
10 pack spyhanddukar

och på Babproffsen o köpte:
refillpåsar till bajshinken:P
napphållare till Linnéa

och på Elgiganten o köpte:
2 muggar till mig

och på Jula o köpte
någonting till Stefan
Nått mer till stefan
Tejp till oss

De va allt jag minns att vi köpte.. Käka på Max oxå.. Inte lika gott som donken...

Imorgon ska Mirre, Jag, Filippa o Linnéa till Mega o handlar kläder...

De va väl typ alllt!!!
ska laga mat till oss snart!!

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0