BVC

Nu har vi kommit hem från BVC Linnéa sover, hon e ju såå trött!!
Hon fick ont av sprutorna, skek jätte mkt stackars kraken=(
Men hon va jätte duktig tycker jag !
Självklart får man ju ont av sprutor,  även bebisar!

snart kommer min töntiga kusin hit (skoklar väl antagligen ) ghytr§rregt
Efter de så kommer mirjam o Filippa oxå =) så söt hon e Filippa..
o efter de kommer förhoppningsvis Stefan hem efter jobbet :D ::D:D:D
Han har lovat att köpa present till Linnéa idag eftersom hon fyller 3 månadgggggggggger, får se vad de blir =)

Nää, nu ska jag koka mig en kopp kaffe o skala potatis....:P

image3
Min Coola Bebis:D


Kommentarer
Postat av: Celina

Hahaha "min töntiga kusin". Tänk om hon läser det där :P
PoK

2008-05-13 @ 13:59:22
URL: http://raow.blogg.se

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0