3 månader!

Idag fyller Linnéa 3 hela månader o har dessutom namnsdag!
Tänk vad fort tiden går ! gör eran oxå de ??
När jag vakna av att hon hosta till imorse, så tänkte jag att för 3 månader sen låg jag och hade jätte ont, och snart skulle vi få se vår ängel! Idag när jag vakna upp fick jag se henne igen! Som alltid!
Idag ska vi till BVC o hon ska få 2 sprutor  (vaccination)

Livet som mamma !
Helt underbart!
Tror absolut inte det vart någon skillnad om jag vart äldre.
Vem har sagt att äldre mammor är bättre än unga?
Val?
De var absolut inte något så kallat  val att "behålla" Linnéa, hon var ju något som vi skapat
abort?? Burrrrr, kan inte äns tänka tanken, tänkte inte äns tanken!!!
Mitt enda val är att göra klar skolan senare, Men vad gör de? nu eller sen? har det någon betydelse?
Om man ska ha "fastjobb"  innan man skaffar barn som många påstår, så lär vi kanske kunna planera barn när vi e 40 bast kanske... naajs!

Att vara mamma är ju något speciellt, ett ansvar man fått som inte gåratt släppa taget om "för en kväll"
Tänker ju hela tiden på min tjej när hon inte e med mig!

Nää, nu ska jag gå o hämta mig en kopp kaffe sen röja här hemma!!

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0