natti

Idag så ska min Syster sova här...

Har varit i lunedet med öppna förskloan på avslutning..
Va dock inte med öppna, utan va med Maria  fikade istället! men jätte trevligt va de iaf!

Sen va jag till Mandis o Nicolai en sväng, o sen te min farbror o hälsa på...
sen va ja o Syrran till mirjam o hälsade på henne oxå, en när vi kom hem så kom anna!!
OJ va mycket ja gjort idag märkte ja nu när ja skrev.. haha...
Nu Sitter Eva o Stefan o spelar TV-spel o Linnis sover...

Love Linnis <3 Mammas hjärta är hon..

Hon har börjat emd något nytt läte idag, typ brruuhhrrr hela tiden, haha o så MASSA dräggel på de..
Verkligen bebis snack typ.. haha
Fast de kanske e drägglet som gör att hon låter så..

Igår förästen berätta jag ju inte om.. Jätte trevligt verkligen!!!
Va till någon damm invigning som, barnen ska få leka runt i.. va bra att de skaffar sånt, har verligen aldrig sett något sånt förr iaf!!
sen fikade vi o så.. Ååh vilka mysiga barn hon hade =)


åååh så kanske jag inte berättat att vi/jag letar ny lägenhet oxå eller??
Har ju bart o tittat på en 3:a i Haren för ett tag sen, ringde o skulle köpa den, men den va såld.....Skit oxå..
De va ju dock en lägenhet som man skulle få renovera ALLT utan badrummet.. men ändå
Så nu för jag fortsätta leta mera...

Nooniiin, nu ska jag väl vara social mot mitt besök o han jag delar möbler o onge med :D

Godnatt alla Bloggreaders....

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul o träffa dig igen gumman! Åkte förbi morsan på vägen hem. Hon o ja undrar om vi kan kmma förbi o ta en kaffe någon dag? :) Kram!

2008-06-13 @ 23:17:39

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0