Stan

Har vart på stan idag.. handlade en ful tröja jag ska ha på dopet.. eller ja, ful o ful kanske den inte va, men ganska iaf.. haha.
 Sen handlade jag skor som ja ska ha, en kofta till linnis..
Såpå dopet ska jag alltså ha på mig, vita skor, vita byxor o en ljusrösa tröja...Hatar vita byxor..
Men vad ska ja göra när ja inte kommer i annat typ ?
VeroModa har klär som passar bra, men typ enda affären... Aja. skitsamma, har ju iaf fått något underbart för min kropp!!

Har även sen världens FULASTE tant idag.. haha.
Hade svarta byxor o svart tröja till din, OK, men på de så va deettmönster med vita blommor.. ååhh herregud..
Höll på o garva ihjäl mig ju.

¨
så här låg Linnéa imorse när hon vakna.. tokfia, hade vän sig o lagt fötterna på kudden.. Undra om pippi kommer bli idol!!
O nallen hon kramar är hennes första nalle som Stefan köpte, fick hon på BB, hon älskar den!!



O såhär ligger hon just nu efter en tripp på Stan!!!

Mammas gullunge <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0