Över nu

Nu är dopet klart! det va jätte fint o trevligt tycker ja!
Fast dagen börja ju töligt, jag blev svart på mina vita byxr, o de gick bort fort som tur va,, puuh, sen direkt efter fick min syster mascara på sin vita tröja, de va en stor fläck, ca 40 minuter innan vi skulle vara i kyrkan, PANIK!
Men vi snabbtvätta tröjan i handfatet och blåste med hårtorken!
O så blev jag arg o stressad på Stefan, han ska alltid göra saker i sista sekunden,. gaah, hehe, men han kom i tid till slut ändå, o jag måste berätta att jag nog körde för rött, Fast jag vet att jag stannade för att de va rött, men jag va väl stressad o körde vidare ändå, o då tutade bilarna på mig.. Shiittt
O måste ju få skryta lite mer om vår duktiga tjej, Hon grät ingenting, bara lite gnäll i kyrkan.. men va väldigt lätt tröstad, Vi är Sååå stolta över henne! Min syster var gudmor o det gick hur bra som helst!!

Sen skulle det bli fikat, det va väl mest stressigt i början med kaffekokandet o så, gästerna fick vänta så länge! Men de vart väll väl till slut ändå tror ja!!
Jag tyckte iaf det var trevligt o Linnis var så himla duktig! Vi va typ 28 personer!
Dop presenter hon fick:
Halsband, armband
L-Smycke
Målad doptallrik med namn o dopdag
Dopsked med födelseuppg o dopdag
Sparbössor 2 st
Presentkort
En stor barbapappa
Kläder
Kort
Tomtebobarnen servis
Pengar
Hoppgunga

Ska lägga ut lite bilder oxå, Celina hade min kamera o tog =)



Borden som vi hade dukat för 30 Personer



Bärjade dagen förbannad, väntar o svär på/över Stefan för att han inte kommit fram med Linnis än, o vi ska vara i kyrkan nu typ!



Går vi fram i kyrkan, Min syster håller linnis



Stefan häller i vatten som hon ska få över huvudet!



Här får hon vätten på huvudet, jätte duktig!



Har jag tagit henne efter vattnet, eva har fått dop/fadder bevis och dopljuset!



Glad mamma, kolla min prinsessa!



Familjen! så lyckliga och stolta över våran fina tjej som skötte sig utmärkt i kyrkan!


Och på kvällen satt Celina o jag o dela på Vinet som jag fick av Kusin M!! Gottgott, mysigt o trevligt!!!

Kommentarer
Postat av: Ina

Vad duktiga ni har varit =) SPeciellt du sussie som har slitit så med allt...Kram Ina

2008-07-06 @ 15:12:57
Postat av: Anna

Aww va fina ni va :)

Riktigt fin dukning.



kram

2008-07-06 @ 17:20:59
URL: http://liselle.blogg.se/
Postat av: Linda G

hej vilka fina dop kort på lillskruttan.

barnen hälsar

2008-07-06 @ 22:41:53
URL: http://albinsjolund.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0