Örebro

Idag var jag o linnéa till örebro med min mamma. hon ville så gärna dit någon gång, o de e inte ofta hon kan ta sig till marieberg o Ikea.. så vi passade på u är pappa åkte till Riga med Mon, då jag får ha hans bil =)

Ikea köpte jag:
underlakan till Linnéa
Snappsglas
Ölgas
Stol Till Linnéa som hon ska ha hos min pappa
Sen fikade vi där oxå

babyproffsen köpte jag:
en Spillsäker pipmugg till Linnéa
Skedar i olika färger
Badleksaker hon ska ha i badet

Galnegunnar köpte jag:
Schampoo
Hmm,, bara tror ja...

I Marieberg köpte jag:
Badbyxor till Stefan

Jaa de e som vanligt att man aldrig köper något till sig själv.. Letade efter Bikini men hittade ingen =(
Och Linnéa var ändå så himla duktig som vanligt när man gör något, ínte gnällt nåt typ ..!!

Sen körde jag hem mamma, sen åkte jag till Anna-Karin och hälsade på =), Mycket trevligt som alltid när man är där, inte ofta, men de få gångerna de blir..

Mitt tangentrbord blir bara värre o värre efter jag spillde kaffe...=(

Nää, nu ska jag ta mig ett Bad..


Här även tänkt lägga in ilder snart ien, men föär tillfället har pappa lånat vår kamera han har tappat bort sin hur man nu kan göra det .. hihi


Älskar Linnéa mest av allt <3

Kommentarer
Postat av: Celina

Hej min vän! Hur mår du?

I helgen kommer jag :) Tar med mig en body och strumpa som är Linnéas som ni glömmde hos mig.

Puss o kram

2008-07-29 @ 10:55:25
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: AnnaKarin

Ja tyvärr så blir det inte så ofta... Men vi får väla ändra på det :) Är du ledig nån gång nästa vecka ?? Det är ju bara att ta bussen in till kga :)

2008-07-29 @ 20:43:30

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0