mys

Idag va jag till pappa sen till mamma,  då fick amanda syn på oss och ringde o bad oss att komma o fika med dom på deras gård, jäte trevligt, sen vid 17:30 kom vi på att vi skulle åka o grilla, så vi åkte hem till oss till våran gård o grilla
Så himla trevligt ocxh underbart och sitta o prat med en gammal god vän, om allt och inget..
vi hade mycke bra och mycket dåligt tillsammas förr.. hon fanns alltid för mig, och jag för henne..
Sen vid 23:30 kom vi på vd fort klockan gått, vi satt o drack lite vin oxå,, sen 236:30 åkte vi och badade..
Första gången för mig på TVÅ år ute.. så skönt
Verkligen super trevli kväll och dag med henne. hennes kille robban va där oxå..

Måste bara berätta om min ryggvärk, ska gå på ibumetinkur nu i en vecka.. har haft ont länmge i ryggen men idag vart droppen då jag inte äns kunnas lyfta linnéa, som tur var har mamma o pappa vart mkt hjälp och bärt henne, Amanda oxå..!! SÅ om jag inte blir bra nu efter kuren ska jag till läkaren =(

Älskar min Linnéa och Stefan mest av allt!! <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0