Hemma

Borta bra, Men hemma bäst, är det inte så ändå ?
Japp, har ju vart i sthlm nu i helgen, har vart super kul och super skönt!

i Torsdags kom jag ju dit med Celinas Mamma som hämtade mig, gulligt =)  När jag kom fram gick jag till Vivo o sen till något konditori, sen satt jag där o väntade på att Celina skullekomma hem med bussen,
Sen kom vi hem till Celina, då åkte vi igen till Barnenshus, Maxi, orminge, och värmdö Letade efter en resesäng till Linnéa, hittadeingen billig, mer än på Jysk, men de stängde precis när vi kom,, såå himla typiskt!
PÅ kvällen fick Celina ryck och färgade sitt hår, (gul, orange ),  Haha oj vad vi garvade,det skulle blivit blont, så på 10 min åkte vi iväg till maxi o köpte ny färg, då blev de bra, men ändå inte helt som de skulle bli!  Hehe sen gick vio la oss..

I fredags jobbade Celina på dagen, då gick jag till omringe o va där några timmar, sen kom ju Celina hem, då åkte vi till jysk o köpte den där sängen, sen på kvällen kom min Stefan =) så Nyström o jag åkte o hämtade honom i Stn och Celina nattade Linnisen, första gången någon annan än jag eller Stefan natta henne, det gick jätte bra, men Stefan skulle så klart komma o pussa på henne så hon vakna, han hade ju saknat henne så mkt...
På kvällen sen åkte vi till Celinas kompisar M och A, och deras pojkar A.. Där hade vi skoj, drack rom och grape typ, (inte riktigt, vet ionte vad de heter ) Vaiaf super gott och as trevligt, Celina o jag a sååå fest sugna sen.. hehe

I lördags va det en lugn dag väligt lugn dag, gjorde typ ingenting, Stefan och jag tog en liten prommenas själva till vivo, de va mysigt, Linnéa var hemma med Nyström o Celina!

I söndags åkte vi hem! =( T¨g resan var för jävlig med all packnin o vagn, + en karl som inte kan så mkt..  haha,  Var sååå förbannad på honom...

Linnéa var vekrligen super duktig i sthlm, hade  inga rin attacker eller nåt, fick uppmärksamhet mer eller mindre hela tiden, så hon har ju verkligen haft LYX där... Hon är min stjärna, så Himla dukig är hon! Tågreesan va väl mindre kul hema för henne, men de va äl jobbigt för henne oxå!

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0