Gnäll

Idag har Linnis varit väldigt gnällig, inte sovit mkt, så Jag skrev sms att Stefan inte får jobba över idag!
O nu sover hon äntligen igen, hoppas hon kan sova en stund nu!

Måste även berätta att Linnéa satt helt själv utan stöd i ca 5 sek idag! Jipppiie, de går så fort fram med henne nu, snart springer hon ju på golvet här oxå.. Herregud!

En sak jag ofta får höra om jag "busar/skojbråkar" eller så med någon kan man få höra
"men hallå, har du ínte du blivit morsa?!"
Men snälla nån, bara för att man blivit morsa betyder det inte att jag har slutat leva oxå, Eller hur ?

Ibland känner jag mig som 30, o ibland som 12 ?! men vadå, det finns ju något som heter att man kan anpassa sig efter situationen, det gör man ju även om man inte har fått barn..

Älskar Linnéa mest av allt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Längtar till i morgon :P Då får du se va de e för nått hehe

2008-07-08 @ 21:45:33
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0