Yes!

I tisdags gick det bra o jobba, så jag var ledig igår =) Så igår o idag är jag ledig!
Igår var Linnis o jag med C o K ! Mycket trevligt må jag säga, Hoppas vi ses snart igen !
Eller ja, efter nyår lär de ju bli, eftersom jag jobbar !
O vet ni ?Fick mkt mer lön än vad jag räknat med ! Gottans de ! 24, kronor mer i timmen  Ganska mkt de!
Idag ska vi på Babycafé.. ojoj, kan snart inte räkna på fingrarna hur länge sen vi va där.. men tror de e typ 2 veckor o 2 dagar sen..slarvig'. Men linnis har ju var sjuk o så med!.
Så nu ska vi äntligen dit o träffa allt gott folk !

Imorgon blir jobb igen ! Har även bil då, ska köra in Stefans tilll hans jobb, så sen har jag bilen heeela dagen !!!

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0