tur

Att de gick jämt upp ! eller ja,, de va från bådas sidor !!
Igår kom chefen o pratade med mig.. O frågade om jag träffade de från ica mer idag,
"Nej de tror jag inte, eller hoppas inte för jag tycker dom är otrevliga där".. Ok Fine..
Sen följde han efter mig när jag gick ut från lunchrummet och berättade att de ringt från Ica o klagat på mig,, Jaa att jag var otrevligt, eller de sa väl inte så, men att jag hälsade dåligt och inte va så artig som jag borde bara...
Men tydligen så vill dom gärna klaga på nytt folk allihopa !!
Men de e inget jag behöver hänga upp mig på så.. Men vi kom ändå fram till att det var ju otrevligt från bådas sidor !
Så  nu så fort jag går in någonstanns så blir man för trevlig istället! hehe.. Men jag ska verkligen tänka mig för på Ica iaf.. Vissa e ju trevliga där ändå!!

Idag har jag jobbat igen, Mycket trevligt =)
Ska även jobba imorgon och på lördag,, ska tömma imorgon i degerfors alla lådor och sen åka o lämna det i karlskoga!
Tycker verkligen att det är super kul att jobba iaf!!

Måste även berätta att jag gått ner typ 1,5 Kg sen jag börja jobba!!!!!=)


Älskar min snutta mest av allt, Hon betyder allt för mig !! Älsade barn <3

Kommentarer
Postat av: erika

är arbetslös just nu men letar som en tok och flyttar efter nyår så letar närmare där jag ska bo:)så får hoppas att jag får nått snart, ska till affärer å prata med om med. det är mamma somska gifta sig:)krams

2008-12-19 @ 23:35:01
URL: http://minimini.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0