shopping =)

Idag bar det iväg till örebro med C ! Mycket trevligt.. Vi va ju såklart på rean i lörebro, var dock inte ute efter något, mer än byxor.. men de räknade jag inte med att jag skulle hitta.. C skulle ha kläder till nyår!
Jag fyndade riktigt kan jag lova..
En jacka på wear it för 50 spänn, billigt de,, ett linne där oxå
sen köpte jag jeans till Linnéa, vantar till mig, en kofta på ginatricot, 50 spänn de me! Billigt ska de vara !
C hittade oxå lite kläder!

Skulle igentligen åkta imorgon, men mamma ringde imorse o frågade om jag kunde jobba imorgon, o självklart säger jag ju ja!
Man vill ju inte säga nej i början, men senare om de vill ha mig kvar så måste man ju säga nej ibland om man har planerat in något ! Men tyckte det var jätte kul att jag ska få jobba lite extra (på posten) sen ringde mamma igen när vi va i örebro, o undrade om jag kunde komma idag oxå, men det kunde jag ju inte eftersom jag var ju i örebro!

Stefan hade Linnéa när jag var iväg, sen lämnade han henne hos hennes farmor eftersom de skulle dricka och tippa innan hockeyn, så hon fick va där en stund! Stefan ringde o berättade att D hade haft sönder ett glas! OK, lugnt tänkte jag, vaju inge finglas eller något sånt !
Sen trodde jag naturligtvis att de hade dammsugat efter sig ! trodde jag ja,. när jag kommer hem ligger det glas och glassplitter på golvet ( de hade ju tagit bort de stoa bitarna)
Så jag ringde till stefan och konfronterade honom.. Han mena på att de hade ju sopat ?! men sopa upp glas från matta går ju inte !!!!
Jätte kul, fick stänga in mig och  Linnéa i sovrummet ( enda dörren som går och stänga ) så vi satt här inne i lite mer än en timme innan hon skulle sova ! KUL Kan ju inte ha LInnéa krypandes på golvet med massa glas !
Så imorogn bitti är de pojkar/pojke som städar här hemma !
Sista gången de satt här o drack, när de inte kan ta undan efter sig !

Jaja, nu ahr jag skrivit av mig lite iaf ! hehe
Men de va väl inget gör intressant direkt.. men den som är intresserad läser !

Förästen ?! Någon som har något bra knep på hur man gör bloggen lite roligare ? roligare färger o så?! kan verkligen ingenting !! Tips tack !!

Älskar min snuffla mest av allt <3

Kommentarer
Postat av: AK

Bra att du har pli på'n !! :P Man ska ju ta reda efter sig !!

2008-12-29 @ 21:30:23
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0