Jobbat!

Hade visst ett inlägg som inte blev postat, men nu äre de!
Vad dålig jag är på att lägga ut bilder egentligen.. ?! Skäms på mig faktsikt!
Men idag har jag iaf jobbat, gick bra. men ack så arg jag blev!!

Vi har ju skickat in Julkort på Linnéa, o imorgon äre ju sista dagen, o min mamma jobbar på posten, de brukar få ett häfte julfrimärken varje år, men fick inge förra året, så mamma trodde inte de skulle få iår igen. (jag som väntat till sista stunden trodde jag)  OM mamma skulle fått så skulle jag få häftet av henne.. men iaf så "fick dom inget" så jag köpte ett eget häfte..
 O sen när jag kommer tillbaka från min körning så berättar mamma att de fått ett häfte!!
Snacka om att man blir frustrerad !!! Skulle väntat till imorgon o skicka iväg korten !!!

Imorgon ska jag träffa C igen =).  ska bli mycket trevligt !!

Hihi, Linnéa är så himla go, när man sjunger imse vimse spindel för henne så försöker hon att härmas med rörelserna! så himla duktig är hon..
Tänk vad mycket hon kan, och vad mycket hon börjar förstå nu (tror ja iaf) Så himla kul med henne nu,
Och vad hon börjar trottsa.. Har ju duk på bordet i vardagsrummet .. Ojoj ibland vad hon vill ha den, o säger man ifrån står hon bara o flinar och skrattar, samma med Tvn.. Trotsig redan, bävar faktiskt till hon kommer upp i tonåren ! hehe
10 månader blev hon i lördags !!!
Älskar min familj <3

Kommentarer
Postat av: Celina

Hej vännen! Hur mår du?

Krams

2008-12-16 @ 13:47:31
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: Celina

Också trött, heeela tiden. Somnade vid fem på soffan vaknade halv åtta och är fortfarande slut. Hjäsp!



Går det bra på jobbet? Är det kul?



Krams

2008-12-16 @ 20:40:13
URL: http://raow.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0