hemma

Hemma igen efter min stockholms resa.. Borta bra men hemma bäst ?
Åh vad jag har saknar Stefan, o han saknat oss !

Har vart trevligt i sthlm o så, Har vart vid globen o schoppat lite, på barnens hus o lite överallt, Så har vi spelat på kvällen !
igår kväll va vi även o åt gott hos Celinas pappa !

Körde ju med gps, dit gick det bra, men hem så tog den in mig i centrum i södertälje... haha.. trög...

Hm, när man kommer hem är allt som vanligt igen..........................

Älskar min familj mest  MEN VILL FLYTTA, hatar detta...

Kommentarer
Postat av: Anna

Har sett massor me 3 or ute. vi ska o kolla på en t veckan iofs är det privat som vi ska dit, inget som finns ute. men finns ju på flera ställen i stan enligt blocket o citytorget

2008-08-31 @ 22:01:03
Postat av: Sussie

Ja vet, men ingen som passar oss, har vart o kollar flera stycken... en va fin som vi inte bestämt oss än..

2008-09-01 @ 08:16:23
URL: http://mammasussie89.blogg.se/
Postat av: Anna

Okej, har hittat 2 riktigt fina faktiskt :)

Den ena ligger nästan vid er, mitt emot ålderdomshemmet nedanför preem.

2008-09-01 @ 14:51:55
Postat av: Sussie

Mm, Men vill intebo här, de e typ de problemet är.. men ska titta på en idag igen...

2008-09-02 @ 08:25:40
URL: http://mammasussie89.blogg.se/
Postat av: Anna

Okej :)

Va bara ett förslag, ja gillde den skarpt o ligger nästan nere vid sjön.

2008-09-02 @ 13:58:02

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0