Farfar

Sov gott farfar !
Igår dog min farfar,
För 2 veckor sedan bört han lårbens halsen och har sedan dess varit sängliggandes,
Och igår somnade han in mellan 16:30-19:30
Sköterskan skulle komma in och ge honom mofrin, så han inte skulle ha ont, men han hade somnat så gott!´
stefan är hemma idag med mig och Linnéa

Pappa och hans syskon var där imorse och tog farväl, pappa sa att han sov så gott !
R.I.P Farfar






Igår va jag till fotografen och tittade på dopkorten, Ååh vad vacker min tjej är!
Familjebilden på oss vart oxå så himla fin, den kommerm ed i tidningen till veckan !!
Älskar min tjej mest av allt  ♥


Kommentarer
Postat av: Linda G

beklagar förlusten

värkar som om farfar somnade in lungt o stilla

2008-08-08 @ 12:12:41
URL: http://albinsjolund.blogg.se/
Postat av: AnnaKarin

Vad skönt att han somnade lugnt och stilla ialf :) Beklagar det som hänt ändå...

2008-08-08 @ 13:22:05
Postat av: Anna

Beklagar gumman. :/

Hoppas du är någorlunda OK.

Skönt att han fick somna in lugnt.





Väntat på bilderna ;)

2008-08-08 @ 17:59:05
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0