..

Inte hänt mkt idag, vart på Stan en sväng..
 här kommer ytterligare lite bilder på mammas Ängel


Super glad att vara i sin hoppgunga som hon fick av sin mormor!


Hmm jag vet ju att denna SKA in i munnen.. Menhur ?!!


Vi gör ett försök, men de bidde fel...

hehe Min tjeja e såå underbar!
Hon satt själv idag jätte länge, men kan inte ta kort eftersom att jag inte vill lämna henne sittandes själv då hon rätt va de e tippar, men hon satt typ 3-4 min, hur stadigt som heslt!
Får ta bild någon dag någon annan är hemma här o kan ta kort eftersom jag måste vara med som stöd ifall att hon trillar!

Det är så himlnas kul att se alla framsteg som hon gör, varenda liten grej är ju så himla stor!
Hon ar proffs på att stoppa in nappen nu iaf!

Hon har även börjat sova lite dåligt, hon vaknar vid 4. vill väl inget särkskilt, ibland kanske hon inte somnar om förns 5...
sne vaknar hon vid 8 igen, o då e de bara o knalla upp..
Dagarna blir sååå himla låmga då, o de e absolut inge nice...

Älskar henne mer än något annat    ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Linnea är ett så fint barn! Verkar görduktig. Knappt en dag utan framsteg. Hon kommer bli nått stort :D



Nu vill ja se klänningen ;)

2008-08-06 @ 19:12:10
URL: http://liselle.blogg.se/
Postat av: Celina

Tack söta du! Ni får ha det bra hemma! Hoppas att det inte blev något mer än märket på Linnéa pussa henne från mig =) Puss på dig med

2008-08-06 @ 21:58:11
URL: http://raow.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0