Dagen

denna dag har väl inte vart helt på topp !
Bärjade dagen med att plcoka här hemma, vilket vi även gjorde igår kväll.. Mest Stefan dock !
Sen åkte vi till degerfors och hälsade på min pappa, hans polare M va där oxå..
Vi bjöd pappa på Pizza, eftersom att när någon så nära dör kan man glömma bort att äta, men pappa åt som bara den typ ! Han hade oxå sovit dåligt inatt vilket är helt förståerligt ! Stefan och jag somnade väl vid 01-01:30 någongång..
Jag satt ute på balkongen och lyssnade på musik !

Vet inte riktigt hur jag ska prata med pappa, ska jag prata om Farar eller vad ska jag prata om ?
M sa till att jag skulle vara precis som vanligt, att huvudsaken är att vi fanns där för honom..
Han ville träffa Linnéa oxå idag, det  gjorde honom gott !

Blir det någon mer jul för oss ? känns som de e mkt som snurrar i tankarna nu!
Släckten ahr alltid sagt att så länge farfar finns, firar vi jul ihop, sen gör vi inte de längre tydligen..
och nu finns han inte mer !

Sen efter vi vart hos pappa åkte vi till Stefans mamma.. Gjorde inge särskillt..

Har även fått hem dopbilderna idag! Jiiippiiiee..
vet nu hur vacker vår dotter egentligen är ???!!

Älskar Linnéa och Stefan mest av allt <3

Kommentarer
Postat av: Anna

hm de ja försökte göra senast.. men känns som man inte fick någon respons alls.. ja vet inte.

2008-08-10 @ 23:07:53
URL: http://liselle.blogg.se/
Postat av: Celina

Hej alskade vannen! Vi tanker pa er har borta! Pa torsdag kommer vi hem. Jag jobbar pa fredag men kommer pa fredag kvall.

Saknar dig valdigt myvket! Ska beratta en grej sen nar jag kommer hem for dig. Puss puss

2008-08-11 @ 13:24:16
URL: http://raow.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0