Café

Skönt att babycafét äntligen drar igen igen!
så attans trisst när man inte har något attse fram emot, men nu e de bra igen då vi har nåt att göra på torsdagen igen!

Alla som var där idag var födda mellan 26/1 - 13/2, o sen va mirjams filippa där som är född i april och robbans nicko!
Men det var verkligen trevligt idag när de var i samma ålder och hade så mkt emensamt..
Och oj vad snabbt alla barn har utveckas under sommaren typ alla lärt sig sitta o så!
 Inte för att skryta, men Linnéa var den enda som tar sig fram än så länge =), de andra är på väg snart oxå
Men självklart tycker jag det är mer än tillåtet att skryta om sitt underbara !
OCH man ska absolut inte jämföra, men man pratar ju ändå om deras framsteg, de e ju ett måste !


Måndagar babysim
Torsdagar babycafé!

Älskar mitt underbarn mest av allt och hennes Pappa såklart ! Min familj är mitt allt ♥


Imorgon är det begravning, har aldrig vart på en, o har inte önskat o få gå heller.! =((

Kommentarer
Postat av: Anna

De är rätt o skryta om din tjej för hon e GÖRDUKTIG :D

2008-08-21 @ 18:31:26

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0